مجله درمان زخم

ارائه مطالبی در خصوص درمان انواع زخم

مجله درمان زخم

ارائه مطالبی در خصوص درمان انواع زخم

  • ۰
  • ۰

مدیریت دیابت

قاعدگی و یائسگی در سطوح هورمونی هفته قبل و در طول قاعدگی می‌تواند منجر به نوسانات قابل‌توجهی در میزان قند خون شود . و در چند سال قبل و در طول یائسگی ، تغییرات هورمونی ممکن است منجر به تغییرات غیرقابل‌پیش‌بینی در میزان قند خون شوند که مدیریت دیابت را پیچیده می‌کند .

چه باید کرد : به دنبال الگوها باشید . میزان دقیق خواندن قند خون خود را از ماه به ماه حفظ کنید . شاید بتوانید نوسانات مربوط به چرخه قاعدگی خود را پیش‌بینی کنید .

برنامه درمان دیابت خود را طبق نیاز تنظیم کنید . پزشک شما ممکن است تغییراتی در برنامه غذایی ، سطح فعالیت و یا داروهای دیابت را توصیه کند تا تغییرات قند خون ایجاد شود .

قند خون را بیشتر چک کنید . اگر در حال نزدیک شدن به یائسگی و یا تجربه یائسگی هستید ، با پزشک خود درباره اینکه آیا نیاز دارید میزان قند خون خود را بیشتر کنترل کنید یا خیر ، صحبت کنید . علائم یائسگی می‌توانند گاهی با نشانه‌های قند خون پایین اشتباه گرفته شوند ، پس هر زمان که امکان دارد، پیش از درمان به میزان کمی قند خون خود را چک کنید تا سطح قند خون پایین را تایید کنید .

اغلب اشکال کنترل تولد می‌تواند توسط زنان مبتلا به دیابت بدون مشکل مورد استفاده قرار گیرد . با این حال ، contraceptives شفاهی شفاهی می‌تواند سطح قند خون را در برخی از زنان افزایش دهد .

استرس اگر استرس داشته باشید ، هورمونی که بدن شما در واکنش به استرس طولانی‌مدت تولید می‌کند ممکن است باعث افزایش سطح قند خون شما شود . علاوه بر این ، در صورتی که تحت فشار بسیار بیشتری قرار بگیرید ، بسیار مشکل است که روند عادی مدیریت دیابت را به دقت دنبال کنید .

چه باید کرد : به دنبال الگوها باشید . میزان استرس خود را از ۱ تا ۱۰ ثبت کنید هر بار که سطح قند خونتان را ثبت کنید . ممکن است یک الگو بزودی پدیدار شود .

کنترل خود را در دست بگیرید . زمانی که بدانید استرس چگونه بر سطح قند خون شما تاثیر می‌گذارد ، مبارزه کنید . تکنیک‌های تمدد اعصاب را یاد بگیرید ، کارهایتان را اولویت‌بندی بکنید و محدوده‌ها را تنظیم کنید . هر زمان که ممکن باشد، از استرس زایی عمومی اجتناب کنید . ورزش کردن اغلب می‌تواند به کاهش استرس و کاهش سطح قند خون کمک کند .

کمک بگیر . استراتژی‌های جدید برای مقابله با استرس را یاد بگیرید . ممکن است متوجه شوید که کار کردن با یک روانشناس یا مددکار اجتماعی بالینی می‌تواند به شما کمک کند عوامل استرس زا را شناسایی کرده، مشکلات استرس زا را حل کرده و یا مهارت‌های مقابله جدیدی را یاد بگیرید .

هر چه بیشتر در مورد عواملی که در سطح قند خون شما تاثیر می‌گذارند ، بیشتر بدانید ، بیشتر می‌توانید نوسانات را پیش‌بینی کنید و بر طبق آن برنامه‌ریزی کنید . اگر مشکل دارید که میزان قند خون خود را در محدوده هدف خود نگه دارید ، از تیم مراقبت سلامت تان درخواست کمک کنید .

مطالعه بیشتر در وبسایت کلینیک زخم پلاس


  • ۹۸/۰۳/۱۸
  • درمانگر زخم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی