مجله درمان زخم

ارائه مطالبی در خصوص درمان انواع زخم

مجله درمان زخم

ارائه مطالبی در خصوص درمان انواع زخم

  • ۰
  • ۰

درمان زخم با فشار منفی 

برای ارزیابی نتایج و مزایای حاصل از استفاده از پماد موضعی زخم فشار منفی در بیماران مبتلا به زخم‌های عفونی استفاده شد.

مواد و روش‌ها : این مطالعه به صورت گذشته‌نگر ( cross - sectional ) انجام شد . زخم‌های عفونی ناشی از تروما هستند . سیستم درمان مورد استفاده , vac a بود . ( بسته به بسته شدن به کمک خلا , kcl , سان آنتونیو , ایالات‌متحده آمریکا) به زخم در حالت پیوسته و در حالت پیوسته دست یافت . پارامترهای مربوط به زخم‌ها ( محل , تعداد تغییرات ) , اندازه عیوب در قسمت‌های نرم , طول مدت اقامت در بیمارستان , طول مدت اقامت در بیمارستان , طول مدت درمان و عوارض مربوط به استفاده از این درمان مورد ارزیابی قرار گرفت .

یافته‌ها : میانگین طول مدت اقامت در بیمارستان , استفاده از داروهای ضد میکروبی و درمان ضد میکروبی به ترتیب در روزه‌ای اول, هفتم و هفتم قرار داشت . استفاده از سرنگ موجب کاهش معنی‌داری در ناحیه زخم در ناحیه زخم شد . تنها یک بیمار تغییری در ظاهر نهایی زخم با ریشه‌کنی کامل عفونت نشان نداد . هیچ عارضه‌ای به طور مستقیم مشاهده نشد .



ارتباط عفونت با از دست دادن بافت نرم ، یکی از پیچیده‌ترین عوارض جراحی سر و میر ، منجر به مشکلات سخت مانند قرار گرفتن در معرض hardware و ساختارهای حساسی مثل tendons ، عصب‌ها و استخوان می‌شود . ۱ ، ۲ برخی از گزینه‌های جراحی برای این مشکل که در نوشتجات توضیح داده‌شده شامل flaps چرخش ، پیوند پوست ، استفاده از colloids و نقل و نقل و انتقال دریچه است . تمامی این گزینه‌های جراحی پس از debridement بافت devitalized و آبیاری copious ناحیه زخمی ساخته می‌شوند . ۳ درمان معمولا ً طولانی است و منجر به مشکلات بسیاری در بسیاری از موارد می‌شود که شایع‌ترین درد در هنگام تعویض لباس است . ۴ یک گزینه درمانی ، تحت عنوان درمان وکیوم تراپی زخم ( NPWT ) ، که به عنوان dressing بسته به خلا شناخته می‌شود ، مزایای زیر را ارایه می‌کند : کنترل تخلیه مایعات ، کاهش تورم محلی ، کاهش بار باکتریایی ، و توسعه اولیه بافت granulation توسط تحریک angiogenic . ۵ ، ۶ ، ۷ ، در ابتدا توسط Argenta و Morykwas توضیح داده شد ، این روش درمانی یک ابزار مهم و موثر برای مبارزه با عفونت در زخم‌های پیچیده ، با عمل کردن به طور روزانه با نرخ پایین پیچیدگی ، فراهم کردن راحتی بیشتر برای تیم پزشکی و بیمار ، و همچنین کاهش زمان بستری ، استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ها و تعداد تغییرات پانسمان شده‌است . ۸ ، ۹ ، ۱۰ ، ۱۱ هدف این مطالعه ارزیابی نتایج و منافع حاصل از کاربرد موضوعی of در بیماران مبتلا به جراحات ناشی شده‌است .


کلینیک زخم پلاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی